Citata:
Pradžioje rašė pasienis
Sveiki. Pabandysiu nupasakoti savo bėdą. Mersiukas W210 98 metai 2.9 TD.
Penktadienį ryte bevažiuojant ir paspaudžius stabdžius užsidegė BAS/ASR ir ABS lemputes skydelyje. Na viskas kaip ir beveik aišku. Kadangi prieš metus buvo nusprogusi "varlytė" ir buvo pakeista į dėvėtą (nes tiesiog turėjau po ranką tokią) tai pagalvojau kad vėl varlė nesamanes išdarinėja. Sustojau užgesinau, užvedžiau ir visą dieną tvarka. Šeštadienį ryte užvedžiau mašiną ir skydelyje liko degt BAS/ASR, ABS ir rankinio lemputės. . Užgesinau ir...... daugiau neužkuriau. Raktą pritraukia spyna, starteris sukasi bet nesikuria. Imobilaizerio gedimą atmetu nes kaip ir su rakto (raktas "žuvytė") atpažinimu tvarkoje. Filtrą pakeist jau bandžiau.
Diagnostika parodė šias klaidas( rusiškai)
0100 OSM signalas per didelis (buvo nusprogusi OSM neseniai pakeičiau, po pakeitimo klaidu netriniau, gal sena)
1481 pakaitinimo žvakė netvarkoje
1403 obratnij podvod vihlopnih gazov. Regulirovka kuntura otklonenije regulirovki (tai čia kažkas su išmetamosioms dujom. Kaip aš galvoju tai cia gal EGR)
1630 BLOKIROVKA DVIZENIJA NET SIGNALA (judėjimo blokavimas nėra signalo)
Tai vat ir klausimas. Gal kas patars dėl paskutines klaidos (1603) Kur galu ieškoti.
|
ojei tos klaidos nieko gero nezada 
pirmas klaisimas su kokiu softu skaitei, merso ar kitokiu, prie kodu buna raideles, pagal jas zinau kokio kompo klaidas vartyti, uztrukau 20 min = 20 centu vokisku zinoma 
kagi pirmiausiai ziuri BAS kompo laidus jis variklios skyriuje prie stabdziu stiprintuvo randasi, ten zinoma problema kad pribega dregmes ir sueda kompa, cia tau uz tai kad niekada neplovei masinos varikliaus skyrio,nesausinai variklio skyriaus ir niekada nevalei lietaus nuleidimo kanalu 
antra daraisi diagnostika tik ten kur palaiko ISO klaidu kodus, ir tada meti kopija 
paskutine tech1 paziures ir isspasakos viska 
paskutine brangiausia tempi iki manes
|