View Single Post
Old 2010-12-13, 21:59   #4
ldalius
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-05-27
Gyvenamoji Vieta: Panevėžys
Pranešimai: 6,370

ldalius is on a distinguished road



Standartinis

variklio plovimas turi dvi puses: teigiamą ir neigiamą

Teigiama:
1.nuplautas nuo purvo ir tepalų variklis geriau į aplinką atiduoda savo temperatūrą ir geriau aušinasi ypač vasarą.
2 Tiksliau pasimato kurias variklio vietas reikia tvarkyti jei kažkur leidžia tepalus ar kitus skysčius
3.Estetinis grožis
4.Pačiam maloniau praverti kapotą
5. jei mašina pardavinėjama, tai toks variklis labiau patiks moterims, nes pamatę murziną variklį dauguma moterų net ir savo vyrams sako, kad ši mašina yra bloga.

Neigiama:
Benzininių variklių neminėsiu, nes laikinų bėdų būna tikrai nemažai po plovimo nuo patekusios drėgmės aukštos įtampos grandyje.

Visiems kitiems atvejams
Nuo plovimui naudojamos chemijos turi tendenciją oksiduotis laidų sujungimų kontaktai, ko pasekoje nutinka ivairių elektros sutrikimų, o kaip žinia 95 procentai visų elektros gedimų yra blogas kontaktas jungtyse.

Todėl variklį dėl estetinio grožio rekomenduoju plauti tik vasarą, kad drėgmė iš variklio skyriaus pasišalintų kuo greičiau

ldalius neprisijungęs   Cituoti