View Single Post
Old 2010-12-13, 22:43   #20
ldalius
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-05-27
Gyvenamoji Vieta: Panevėžys
Pranešimai: 6,370

ldalius is on a distinguished road



Standartinis

kadangi tavo žvakės neseniai sukiotos tai galima drąsiai, nes atsisuks jos pas tave, tik ne visi meistrai turi antgalius kompresimetrui prijungti prie žvakės lizdo. Aš asmeniškai irgi turiu kompresimetrą su antgalių komplektu visiems europiniams varikliams, bet jie visi skirti tik į forsunkių lizdus, todėl irgi mąstau, kad reiks kokiam geram tekintojui duoti užsakymą padaryti komplektuką antgalių vietoj pakaitinimo žvakių įsukti.
Tik jeigu nori tikslių kompresijos parodymų, tai matuok po vieną žvakę išsukęs ir pajungęs kompresimetrą (prieš tai privaloma atjungti kuro padavimą į forsunkes - tavo atveju atjungti elektrą, kad variklis neužsivestų matavimo metu.
Dažna yra meistrų klaida, kada tarkim išsuka visas forsunkes ir tada matuoja kompresiją - parodymai bus labai klaidingi. Matuoti reikia tik po vieną išsukant ir jungiant matavimo prietaisą, nes matuoji kompresiją, kuri gaunasi natūraliu starterio sūkimo momentu esant suspaudimui visuose cilindruose. Jei matuosi visais atvirais cilindrais sukant variklį tai starterio sukimo momentas dėl pasipirešinimo nebuvimo bus didesnis ir kompresijos parodymai bus didesni, nei būna tikruoju sukimo momentu su pasipriešinimu. Ir kompresija matuojasi tik šaltam varikliui.
O jei mašiną pardavimui su pirkėju nuvarai tikrinti, tai kad pirkėjui būtų geresni rezultatai matuoji kompresiją esant šiltam varikliui ir su visomis išsuktomis forsunkėmis. parodymai bus liuks kai nori mašiną parduoti, tačiau jie bus uždidinti apie 30 procentų to kas yra iš tikro.


Paskutinį kartą redagavo ldalius; 2010-12-13 22:54 val.
ldalius neprisijungęs   Cituoti