pagal visą idėją, tai ant šlangos gamykliškai tikrai tų atbulinių vožtuvų nebūna. Turėtų kuro siurblys tą kuro slėgį savyje laikyti, bet dėl senatvės ir susidėvėjimų gyvenime nutinka visokių dalykų ir pigiausia išeitis yra atbulinis vožtuvas ant šlangos. Nei vieno modelio kuro sistemos schemose nesu matęs gamykliškai dedamų atbulinių vožtuvų ant šlangų. Yra man tekę irgi ne vienam varikliui tokius dalykus montuot įvairiuose modeliuose ir daugeliu atvejų padeda. Kartais būna kuro filtro korpuse atbuliniai vožtuvai, kartais būna patys filtrai su vožtuvais. Aš į pačius kuro siurblius nelendu, nes neturiu nei stendo nei irangos jų tikrinimui ir remontui, o esant reikalui vežu pas savo pažįstamą meistrą patikrai. O dėl variklio patrūkčiojimo vos jį užvedus dar būna ir tokių dalykų:
Aukšto slėgio kuro siurblio išėjimuose irgi stovi vožtuvėliai, kurie neduoda kurui sugrižti iš vamzdelių nuo forsunkių užgesinus motorą. Būna, kad tas kuras iš kurio nors vamzdelio per stovėjimo laiką sugrižta į siurblį ir po užkūrimo, kol tas vamzdelis užsipildo su slėgiu irgi kelis taktus variklio darbo atrodo kad nesudirba kokia forsunkė.
|