View Single Post
Old 2011-01-06, 19:56   #170
SE500
 
SE500's Avatar
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2009-04-23
Pranešimai: 628

SE500 is on a distinguished road

Nusiųsti žinutę SE500 per Skype™


Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė ldalius View Post
na palietėt temą, kuri man idomi ir biški žinau apie tai:
...O pats didžiausias galvos ir piniginės skausmas yra 2,5 110kw, V formos su dviem paskirstymo velenais, kurio diržų keitimas su viskuo kas prie jų priklauso keitimui yra 2000-3000 Lt, plius dar šitų variklių yra labai problematiški paskirstymo velenėliai, kurie kaip aš vadinu pagaminti iš plastmasės.
Toliau tiek audi tiek vw važiuoklė pasižymi tuo, kad perrinkai priekį - žiūrėk jau galas barška, sutvarkei galą - vėl priekis pradėjo barškėt. Realiai važiuojant į metus 30 000 km vien važiuoklės priežiūrai per metus išeina apie 600 lt vien detalėms.
Jei jau renkantis automobilį iš šios kartos, tai aš asmeniškai rinkčiausi Škoda felicia su 1,9TDI motoru. Už tą pačią kainą lyginant su audi ar vw galima paimti škodą ir metų geresnių ir turtingesnės komplektacijos.
Nevisai taip yra, kaip rašai. Žinau, nes važinėju su 2,5 TDI V6 110kW jau 8 metai Diržo keitimo su tuo kas priklauso kaina dalink iš 2. Galui, 200 000km nuvažiavau, niekas nebarška ir nieko visai nedaryta. Priekis - įmečiau restauruotas detales (ne visas, kainavo 450Lt) 60000km per du metus nuvažiavau ir tech. apžiūrą praėjau dar. Rida 435000km dabar, keičiau tik kompensatorius, velenai kaip nauji. Daugiau prie variklio nekišti nagai, tik tepalai keičiami. Kas yra minusas - tai kuro siurblys - 380 000km buvo, kai nusibaigė kapitališkai.

__________________
Mercedes-Benz W126 500SE

Paskutinį kartą redagavo SE500; 2011-01-06 22:55 val.
SE500 neprisijungęs   Cituoti