Diagnostine jungciu kaladele randasi akumuliatoriaus skyriuje šalia amortizatoriaus taures, ir yra penkiu kampu staciakampio formos. Viršuje užrašyti skaiciai, keletos paskirtis yra tokia:
31 - mase.
30 - + akumuliatoriaus,
15 - + ijungus degima,
1. Reikia 3m izoliuoto laido,
2. Viena gala jungti i diagnostines kaladeles 5 lizda,
3. Antra gala tempti i salona,
4. Ijungti degima,
5. Laido gala salone jungti i mase (patogiausia i pridegeja) 1,5 - 3 sekundem. Lempute su užrašu 'ASD' gesta ir pradeda mirkseti.
6. Skaiciuoti mirksejimu skaiciu, nes tai ir bus klaidos kodinis skaicius.
7. Pakartoti 5 ir 6 keleta kartu nes klaidu gali buti daugiau. Sistema parodys jas paeiliui.
8. Jei klaida pasikartos, tada reikia taisyti.
9. Jei laidas bus užtrumpintas ilgiau nei 7 - 10 sek. visos klaidos bus ištrintos iš logikos atminties.
Lemputes mirksejimu skaiciaus reikšmes:
1 - viskas gerai,
2 - ASD elektroninis blokas,
3 - " varlyte" S9/1 - jungiklis po stabdžiu pedalu,
4 - priekinis kairys rato daviklis arba signalas iš ABS elektronikos.
5 - priekinis dešinys rato daviklis arba signalas iš ABS elektronikos,
6 - galinis daviklis arba signalas iš ABS,
7 - nera signalo iš kurio nors daviklio (L6 , L6/1, L6/2) arba ABS,
8 - ASD selenoidas.
Citata:
Pradžioje rašė s4crificed
Vadinas neveikia. 
kažkur berods temą apie diagnostiką radęs buvau, reiks paskaitinėt..
beja, asd ant visų stovėjo, ar čia navaroc?
|