View Single Post
Old 2011-02-21, 11:51   #12
Finalfour
 
Finalfour's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-04-21
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 4,166

Finalfour will become famous soon enough



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė ShotGun View Post
Man su tokiu varikliu buvo beda su alkuninio veleno davikliu, tai kaip jau kazkas rase, karstas variklis (~90 laipsniu) nesikurdavo, o atauses iki 85 uzsikurdavo, taciau uzsikures uzdegdavo check engine visada.
Na, man neuzsivede ryte, isales kai ledas Tiksliau uzsivede, bet po sekundes uzgeso, ir po to tik tusciai sukau starteri.. Bet pries tai jokiu net menkiausiu simptomu nebuvo, visada kurdavosi spol abarota... Ir jokiu eroru nemeta. Man panasiau i imobilaizeri/signos bedas... Beje, jei tarkime numirtu imobilaizeris rakte, tai ar isviso net nesuktu starterio, ar suktu kaip man bet nesikurtu? Kaip yra pas w211 siuo atveju?
Bjauriausia, net nezinau kur ja tempt reiks - pas sigalizacijos specus ar pas meistrus i servisa....

Citata:
Pradžioje rašė pucenas View Post
as nuvariau i SILBERI 2 dienas nieko nerado, paskui i auto kurta irgi jau jie ko tik nedare... paskui nuvariau kaune i TMT sako bus tas davikli, bet pasirodo oro srauto matuokle
O silberis uz nieko neradima pinigus eme? O beja, tau del oro srauto matuokles, pries tai bent kazkokiu simptomu buvo kad gal kazkas netvarkoj?

__________________
Ex Mercedes-Benz W211 E320. Šiuo metu - KIA Optima GT 2.0 T-GDI 180 kw.
- Kas yra pateikta be įrodymų, gali būti atmesta be įrodymų.
Ch. Hitchens.

Paskutinį kartą redagavo driuliauskas; 2011-02-21 17:51 val.
Finalfour neprisijungęs   Cituoti