Citata:
Pradžioje rašė Arce
O dabar pridėk prie kiekvieno nuvažiuoto kilometro dujų įrangos kainą ir tai, kad banzino(dujų) mieste imama daugiau nei analogo dyzelio, nesigauna taip super pigu, kaip nupasakojai. Tiesiog širdies guodimas, kad tampantis 100km/h greičiu lygiu keliu tiek mažai suvalgo...
|
Dyzelines auto kainos nuo benzinines skirtumas daug didesnis nei irangos kaina. Be to, duju iranga mano atveju atsipirko po 10 000 km. Toliau.
Mano E320 Vilniaus mieste ima 16 l/100km. Ir cia jau netaupant, o normaliu rezimu vazinejant. 16 X 2,04 = 32,64 lito. Dyzelinis E320 vilniaus mieste tokiu pat rezimu ima 10 litru dyzelio. 10 X 4,20= 42 litai. Tai apie ka mes kalbam kolega?
Dar nepamirskim, kad gauname diskomforta nuo to traktorinio marmejimo, remonto ir islaikymo kastus didesnius, daug didesni sansa pavaru dezes defekto (apie tai forume pridiskutuota, apie sia w211 liga pasireiskiancia dyzelinaims w211), problemas ziema (tvarkingas auto nekelia bedu nei benzas nei dyzelis, bet benzas atleidzia daug daugiau neprieziuros klaidu nei dyzelis).
Visa problema yra kazkada suformuotame absurdiskame stereotipe, kad dujos blogis ir "eda varikli". Tik tas stereotipas kazkodel nekinta sulig sparciai tobulejanciomis sekvencines duju irangos technologijomis.
P.S. aisku, jei pili kontrabandini dyzelina, skaiciavimai kiek kitokie, bet neisivaizduoju kaip reikia nekesti savo w211, kad jo cdi sistema kurenti "is gero pazistamo kontrabandininko" gautu dyzelinu, kuris yra "tikrai geras".
__________________
Ex Mercedes-Benz W211 E320. Šiuo metu - KIA Optima GT 2.0 T-GDI 180 kw.
- Kas yra pateikta be įrodymų, gali būti atmesta be įrodymų.
Ch. Hitchens.
|