R12 oficliacialiai EU nebegaminamas, uzraustas nes labai kenkimgas zmonems ir aplinkai. keisti reikia nuo pildymo voztuveliu dziovintuvo iki pacio kompresoriaus, nes seni kompresoriai pritaikiti tepalui kuris su R134a nedraugauja.
o kaip de w211 ir ju ausinimo tai normalu, ijungus automatini valdyma, kompas iskarto pucia stipriausia vejeli, ir salto po truputi, tik ijungus max ir vejeli ant auksciausios padeties turetu greiciau pradeti saldyti(manual rezime), apie 5-10 min ant laisvu ir salone turi buti salta.
priesingu atveju diagnose, ar visi sklendziu vakliukai gerai dirba, ir freono kiekio tikrinimas, bei ar sildymo voztuvai gerai uzdaro. o vaziuojant, jaigu lauke +30 po 5 minuciu turi buti salta.
pasikartosiu automatinis saldymo pererjimas yra labai letas kad neususirgtu senukas  tik manualinis saldymas ar sildymas duoda max. o jaigu max 16 tai nesitikekit oro -2 C° jis ir liks max +16C° 
tokie istatymai EU, o kad visokie peugeot mazdos ir ciukuliuku gamintojai to nesilaiko tai nedyvai  lyginkit su au BMW ar VAG konsernu
|