Citata:
Pradžioje rašė Arce
Nekainuoja jie tiek vargo, kad ir "protingom" mašinom apsimokėtų išpjovinėt  Pjauna seniem laužam, kuriem tas pats, kas ten stovi 
|
Kiek kalbejau su Techu siuo klausimu, tai bent jau W211, nors ir stovi net du zondai uz katalizo, bet pjaut galima drasiai, silberyje yra isviso apynaujam w211 - tam katalizus ispjove kai jie del trumpu atstumu uzsikimso. Nes - zondai stovintys uz katalizo nedaro nieko, jie tik matuoja ar katalizas dar geras ar ne. O kuro misini kompas ruosia vadovaudamasis TIK pries kataliza stovinciu lambda parodymais. Tad w211 ispjovus katalizus, tereikia nuimti varnele kompe, kad nemestu check engine del atjungtu galiniu ekologiniu lambdu, ir viskas.
Tad jei jau W211 nera dideliu bedu del katalizu ispjovimu, tai nemanau kad ir kituose mersuose stovi kazkokia kardinaliai kita sitema.
O katalizus pjauna w211 del to, kad naujo kaina toookia kosmine, kad net turintys pinigu "kurkulai" nesiryzta tokiai ziauriai finansinei injekcijai. Aisku, gerai kol jie veikia, bet kai pareina - belieka pjaut.
__________________
Ex Mercedes-Benz W211 E320. Šiuo metu - KIA Optima GT 2.0 T-GDI 180 kw.
- Kas yra pateikta be įrodymų, gali būti atmesta be įrodymų.
Ch. Hitchens.
|