nereikia vaikytis tipo garsių firmų gaminių. realybėje aš visur naudoju Iskra arba Beru pakaitinimo žvakes ir tarnauja jos ne vienerius metus.
Pakaitinimo procesas tavo automobilyje vyksta taip:
ijungi degimą - žvakės gauna pilną įtampą. Užgesta lemputė, kuri duoda signalą, kad jau galima variklį užvedinėti, tačiau žvakių darbas tuo nesibaigia. Užvedus variklį, priklausomai nuo antifrizo temperatūros, žvakės dar būna ijungtos (tik nebe pilnu pajėgumu) nuo 1 iki 4 minučių. Paskui pakaitinimo procesas atsijungia.
O pasitikrinti pakaitinimo žvakių relės darbą nereikia jokio serviso. Pasiimi testerį arba 12V kontrolinę lemputę, pasijungi prie bet kurio laido einančio į žvakes arba prie bet kurios žvakės laido antgalio ir žiūri visą procesą nuo raktelio ijungimo iki kol visas procesas pasibaigs. Jei po variklio užkūrimo kokias 5 minutes žvakės neatsijungs (degs kontrolinė lemputė arba testeris rodys įtampą relės išėjime) keiti rėlę, kuri šrote kainuoja 20Lt (nebent Vilniuje brangiau)
Nors dabar vasarą žvakės po variklio užvedimo turi atsijungti po 1 minutės (čia jau max laikas)
Paskutinį kartą redagavo ldalius; 2011-05-28 13:45 val.
|