View Single Post
Old 2011-06-07, 22:04   #46
xrs
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2010-09-23
Pranešimai: 202

xrs is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė vampyras View Post
xrs kolega numeciau linka parsisiusk paziurek, ir pamirsk pas w220 varzos matavimus...
p.s. jaigu rasi geresni buda kaip tiksliau ir greiciau nustatyti gedimus pas naujesniu masinu pranesk, idemiai isklausysiu
Tu tikiuosi supranti iskur atsiranda varza, kai automobilyje viskas isjungta?



Turbut nesigincysi, kad tokioj grandinej bus varza? O atjungus saugikli kaip bus? Jei atjungus akuma ir istraukus visus saugiklius varza keiciasi proto ribose, vadinasi neissisuksi ir teks vaziuoti pas elektrika, nes elektros valgymas atsiranda tik esant maitinimui ir isijungiant kazkuriai elektronikos daliai. Tada su varza nieko nerasi ir teks analogiskai zaist matuojant amperus su pajungtu maitinimu. Jei randi, kuri saugikli atjungus varza kinta gerokai daugiau, tai reiskias ta elektronikos dalis ir valgo tuos amperus. Kai randi, kas valgo tada suki kiausinius ar ten elementarus uzstriges jungiklis/rele ar paciai elektronikai stogas nuvaziavo. Nors ir viskas ten valdoma kompo, bet maitinima juk gauna tiesiai nuo akumo, tik valdymo signalus gauna is kompo. Atjungus maitinima(saugiklis) Tas elektronikos gabalas pasalinamas is bendros grandines ir neturi nei valgyt amperu nei duot varzos. Isjungus varikli dauguma sistemu turi miegoti ir laukt impulso is kompo, kad laikas prabust ir kazka daryt (kazkuri dalis nemiega, nors turetu ir suvalgo amperus). Atjungus akuma, jos visos turi but "komoj". ir duoti tik nedidele varza. Kuo didesne varza, tuo greiciau issikrauna akumas. Sitoj vietoj belieka tiketis, kad tas elektronikos gabalas elgsis analogiskai ir neturedamas itampos.

xrs neprisijungęs   Cituoti