View Single Post
Old 2011-06-13, 21:31   #17
tech2
 
Statusas: Naujasis MB1 Narys
Užsiregistravo: 2011-06-13
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 7

tech2 is on a distinguished road



Standartinis

turbut nera maloniau vaziuot kaip su 400cdi, ypac w220 ir 211. Bet svarbiausia, kad viskas butu tvarkinga. O tai retas atvejis, nors ir priziurima masina ir negailima pinigu. Ji jau is gamyklos isvaziuoja prakeikta as nesakau, kad visos iki vienos uzsilenkia, bet uzsiraut ant gero varianto sunku. Opiausia beda- variklio gilzes. Jos itruksta. Suzinoje remonto kainas, atsisako remontuot ir bando parduot. Toliau eina dezes (ypac hidrotransformatoriai), kurie neatlaiko didelio sukimo, AGR'as, turbynos del valdymo klaidu ir t.t.. Zodziu kas brangiausia, tas ir uzsilenkineja. Bet tikrai yra patenkintu savininku. Jos sunkiai ir diagnozuojasi, del ko kartais buna keiciamos geros dalys i naujas. Zodziu, pats geriausias variantas 320cdi. Garsas is isores nelabai malonus ir nelabai primenantis apie naujos kartos variklius, bet viduj visai smagu. Tik atsargiai su tokia kaina ir tokiais metais. Dazniausiai tokios S klases jau buna atidirbusios savo. O ja prikelt, tie patys pinigai. Pora pazistamu pirko netikrine, o veliau kai pradejo ji griut, dust, trukciot, nesivest, netraukt, kaukt, tada kavosi kaip visada - NAUJI MERCEDESAI SUDAS

tech2 neprisijungęs   Cituoti