Citata:
Pradžioje rašė Tomskis
taip, forumietis cia, gali pasiklaust, ir dar sniurais eina kai begiai persimeta is pirmo i antra, ir nieko, vaziuoja
|
Tuomet nesigyncysiu
Citata:
Pradžioje rašė mikis
man sita tema primena labai, dedi dujas i masina ar ne? ne ne ne dek, variklis saibom pareina, viska isjeda, niekas nedirba  jug viskas su protu daroma ir priziurima, ten vienam poste maciau parase kazkas kad zmogelis 2x taise greiciu deze, gal netinkamas meistras dirbo prie jos? ar seip deze prie mirties buvo taip ir gavosi?
as nelabai linkes tiketi kad del 20ag bira dezes, jeigu masina turi ~200ag
|
Didziausia beda ne AG o NM. Jei imti W210 (197 AG/470 NM) po chiptiuning yra pasiekiama ~ 230 AG ir 550 NM ir būtent dėl pasikeitusio galios perdavimo į ratus nelaiko pirmi bėgiai. Pazystu MB deziu meistra ir jis yra mates ne viena ir ne dvi dezes su tokiom pasekmem po chipavimo. Bet visada buna isimciu.
__________________
A208 CLK430 AMG
Tesla M3
Octavia RS
_______________
EX:
W164 ML350 CDI
W215 CL500
W211 E320 CDI
W203 C270 CDI
|