Citata:
Pradžioje rašė Tomskis
kaip skaiciau instrukcijas, tai tie tiubikai skirti variklio remontui, ji tereik ispaust i tepala, o as konkreciai susipyliau xado tepala, jis skirtas normaliam naudojimui vietoj eilinio tepalo, jei variklis dar neuzkales, kai jau kala tada tiubika reik spaust  pas mane kadangi vaziavo normaliai tai tepala susipyliau, paskui tipo lieka visas tas sh varikli, pasidengia ten kazkokiu sluoksniu, tai kad poto ir supilsi paprasta tepalo, blogiau dirbt neprades
|
Supratau,as pyliau tuos tiubikus,ten ju yra labai daug visokiu rusiu,vien tu tiubiku yra i deze i variklio tepala paskuj dar ir kompresijai yra grinai pilant i degimo kameras kiekvienam cilindrui,sita norejau bandyt,bet pas mane buvo v6 motoras ir jis skersai stovejo cilindrai ne i ratu puses,bet 3 i prieki o kiti link salono,priestai keiciausi zvakes,tai salono pusei kol pakeiciau,likau be pirstu anspaudu. Idomu to xado i CDI'yna pavarvinti,kas butu :P
|