View Single Post
Old 2011-11-04, 14:58   #5324
TATSU
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2009-08-20
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 257

TATSU is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė woodoooo View Post
trumpai tariant todel kad jis v8 dyzelis pasidomek kiek kainuotu dirzus pakeist i v10 tdi. ir sulyginai cia pirsta su tarp 2,5 ir 5,0 tdi 4 kausu skirtumas ar bent isivaizduoji koks remonto kainu skirtumas bus? ir koks tikslas turet dyzeli kursi ryja 16-18l. dar neoperseniausiai kalbejau su vienu forumieciu visiem zinomu bet neminesiu su kuo nu ne tame esme zmogus pazysta toki kuris pinigus kastuvais namie krasuto is vieno kambario i kita ir kazkodel tam zmoguo v10 tdi tuaregas perbrangus. tas pats ir su mb 400cdi tas variklis praranda prasme kam reikia dyzelio kuris daug ryja ir barngus labai eksplotacijoje, o visos masinos genda jei zmogui reiks dyzelio jis nusipirks 320cdi ir vazines sau laimingas. va todel del tokio variklio ir masinos kaina tokia.
ne nu man patinka taip. v10 ir v6 taip skirtumas remonte yra, bet yra vienas didelis bet.. jei jau snekam apie jo remonta. kazin kas pigiau gaunasi viena karta remontuot v10 ar 3 kartus v6? nes pvz as galiu pasakyt kad v6 tdi yra pilnas gaidys nes nelaiko apacios ir kad gaut naudota toki varikli tai tau turi ziauriai sektis gyvenime. nes pats pasakymas kad va v8 yra gaidys nes man kuro per daug valgo ir seip neisnesa kisene tokio eksplotuot tai cia ne argumentas. as tik noriu isgirst kuom jis gaidys atmetus kura ir eksplotacija? tai jei tokia logika vadovautis tai visi amg , brabus irgi nevyke. nes as kiek zinau tai 400cdi patikimumu niekuom nenusileidzia 320 ar 270cdi.

__________________
TATSU neprisijungęs   Cituoti