Citata:
Pradžioje rašė Rolandasss
Dekui jau aiskiau. Sitos montuojamos centralkes impulso trukme reguliuojasi – renkiesi arba 0,5s arba 3,5s.
1 variantas. Kaip ir paprastas aisku kaip pajungti aktuatoriu, kiek suprantu jis mechaniskai kazka paspaudzia? Gal kazka prie duru spyneles kazkoki kontakta kuris nusius signala kompresoriui?
2 variantas. Maciau prie kompresoriaus yra dvi fyskes prijungtos. I viena ateina pliusas ir mase. I kita ateina melynas, zalias ir geltonas laidai. Tai reiskia pjaunu zalia ir tarp laidu istatau dvi reles? Viena rakins kita atrakins.
Pagal pirma schema oranzinio ir oranzinio/juodo laido nenaudoju, geltona ir geltona/juoda izeminu. Baltas sius rakinimo signala o baltas/juodas atrakinimo i tas reles?
Is atrakinimo reles eina laidas i mase, kitas i pliusa per saugikli, kitas i kopresoriu, kitas bus tas baltas/juodas is centralkes ir dar vienas sujungia su kita rele.
Is kitos reles iseina du laidai i pliusus, vienas bus tas baltas is centralkes, vienas tas kur jungia su kita rele ir vienas tas zalias kur perpjoviau?
Ar teisingai supratau? Kokios cia reles tinkamos? Ko man Lemonoj ar kazkur prasyti?
|
varikliukas judina trauke prie spynos ir mechaniskai atrakina/uzrakina ja.
kai spyna atrakinta, laide tarp spynos ir kompresoriaus yra pastovus +12V, kai uzrakinta - minusas.
naudojant pirma schema reikia perpjauti si laida ir i pjuvi ideti dvi reles taip, kad kol nespaudi pultelio, normaliai uzdari reles kontaktai praleidzia srove nuo spynos iki centrinio kompresoriaus. visa kita jungi kaip parodyta schemoje. nusipirksi 2 paprastas 5 kontaktu reles lemonoje ir pajungsi viska. numeracija standartine.
masina uzrakinta - zeliame laide minusas.
kai spaudi ant pulto "atrakinti", minusas is centralkes bloko eina i atrakinimo reles 85 kontakta ir rite releje atjungia jungikli duryse nuo centrinio kompresoriaus (kad isvengti trumpo jungimosi), t.y. atjungia nuo 30 kontakto 87A kontakta ir vietoj jo prijungia 87 (kuris turi pastovu pliusa). tokiu budu i centrinio kompresoriu eina +12 ir jis gauna signala atrakinti spynas.
dabar masina atrakinta - zaliame laide pliusas.
spaudi ant pulto "uzrakinti", minusas is centralkes bloko eina i uzrakinimo reles 85 kontakta ir rite atjungia jungikli duryse nuo kompresoriaus, atjungdama 87A kontakta ir prijungdama 87, kuriame pastovi mase. i kompresoriu jau eina minusas, durys uzsirakina.
na taip va ukiskai paprastai paaiskinau, tikiusi suprantamai.
tik dabar nesu tikras del pirmos schemos, bet gal kinieciai schema blogai nubraize ))) kad nebutu taip, kad ant galtono-juodo (unlock signal) laido butu pastovi mase. cia jau pats turi pasitikrinti su testeriu.
|