Citata:
Pradžioje rašė Edgis
Vėlų vakarą tardai mane kaip reikalas
Taip, aukšto slėgio šlangutė nėra blogai. Prie reguliatoriaus patogus priėjimas bus tik nusiėmus stabilizatorių. Išleidimas per reguliatorių rekomenduoajmas gamintojo, kitaip ten nelabai yra kaip. Nejaugi bandysi iš kiekvieno amortizatoriaus ir sferų atskirai išleidinėt. Nepavyks. Slėgio reguliatorius turi tam tikrą išėjimą, ant kurio maunama šlangutė ir išleidžiamas skystis. Pabandysiu tau į PM atsiųsti padorų, gamintojo padarytą, paaiškinimą.
Filtro kodas A002 184 5501
|
Na atsiprasau, bet zinai, kai randi toki, kuris atsako, ir dar panasu, kad supranta ka sako, norisi kuo daugiau suzinoti, kad paskui nereiketu vadovautis "netikrais pranasais"
Teisingai, atsimenu maciau lyg ta isleidimo atskira varzta su gumele (nu panasiai, kaip stabdziu nuorinimo). Tai per ta varzta turetu viskas, kas gale yra, isbegti? O priekyje - kuri "taska" geriausia atsisukti, ar irgi yra specialus isleidimo varztas?
Citata:
Pradžioje rašė DTM
Idomu kokios apkabos tau nulaikys mineta 150bar spaudima tavo iterptai auksto spaudimo zarnelei ? Ar esi girdejes apie tiekiamas atsargines dalis kurias galima uzsakyti gamintojo atstovybeje. Nusipirksi originalu vamzdeli sumokesi gal 100-200Lt. nezinau tikslios kainos bet rereikes nieko burti ir isradineti.
|
gal as ir klystu, bet manau, kad jei kiekviename gale uzdesiu po pora rimtu (o ne tu is sekuku) savarzu, turetu laikyti?
O uzsisakinejimas ir laukimas tos originalios dalies, manau tikrai gali ILGOKAI uztrukti, o ir kaina gerokai ugtelti. Gal ir naiviai tikiuosi, bet rytoj jau noreciau as ta auto uzkurti ir isvaryti is garazo.
Paskutinį kartą redagavo Edgis; 2011-11-22 22:37 val.
|