Citata:
Pradžioje rašė Hamas
Na atsiprasau, bet zinai, kai randi toki, kuris atsako, ir dar panasu, kad supranta ka sako, norisi kuo daugiau suzinoti, kad paskui nereiketu vadovautis "netikrais pranasais"
Teisingai, atsimenu maciau lyg ta isleidimo atskira varzta su gumele (nu panasiai, kaip stabdziu nuorinimo). Tai per ta varzta turetu viskas, kas gale yra, isbegti? O priekyje - kuri "taska" geriausia atsisukti, ar irgi yra specialus isleidimo varztas?
gal as ir klystu, bet manau, kad jei kiekviename gale uzdesiu po pora rimtu (o ne tu is sekuku) savarzu, turetu laikyti?
O uzsisakinejimas ir laukimas tos originalios dalies, manau tikrai gali ILGOKAI uztrukti, o ir kaina gerokai ugtelti. Gal ir naiviai tikiuosi, bet rytoj jau noreciau as ta auto uzkurti ir isvaryti is garazo.
|
Priekyje tiesiog nuimi šlangas nuo vairo stiprintuvo pompos ir išbėgs skystis. Mašinos priekinius ratus geriau pakelti, nes iš vairo kolonėlės skystį išleisi tik sukinėdamas vairą. Skystis bėgs per tas šlangas, kurias jau būsi atjungęs (patarčiau jas abi sukišti į 5L talpos plastamsinį butelį )
DTM patarimo paklausyk. Bent jau paklausk kiek kainuos. Mano duotu kodu ten gali ir filtrą užsakyti.
|