View Single Post
Old 2011-11-24, 23:59   #74
Edgis
 
Edgis's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2008-11-22
Gyvenamoji Vieta: Šiauliai
Pranešimai: 7,893

Edgis is on a distinguished road

Nusiųsti žinutę Edgis per Skype™


Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė Hamas View Post
Skaiciau, bet del to ir klausiu, kad man ten kazkaip nelabai aisku... gal gali paaiskinti paprastai?

nu ok, prie pompos, jei neklystu, 4 slangos, tai kurias atsukt? ir vaira sukinet uzgesintos masinos?
Po to, kai užpildai sistemą nauju skysčiu, užvedi motorą, leidi padirbti 60s (bakelis su tepalu negali ištuštėti - įtrauks oro - pompai artėja mirtis. Jei lygis mažėja, tiesiog papildyk.) Sistema nusiorina pati. Užgesini motorą. Tada nulenki reguliatoriaus rankeną kaip parodyta ir palieki ją taip 60s. Tai leis sistemai galutinai nusiorinti.
Dabar grįžtam prie vairo stiprintuvo siurblio. Atsuki tik tas šlangas, kurios eina į vairo kolonėlę. Vairą sukinėti tik IŠJUNGTU varikliu! Labai rekomenduoju pakelti priekinius ratus nuo žemės, nebent yra didelis noras bicepsą pakankinti

__________________
2X201; 1X124
Signum V6 CDTI
New project: ORE1
Back in da house: 201.128
Daily driver: Chevrolet Trans sport aka Fake Taxi
Naudotos MB dalys (Šiaulių regionas) tel:; Edgaras tel: 867635773 Gryša tel: 868631990
Picų išvežiotojas su plafonu ant merso ir užkietėjęs teoretikas™

Aš visada branginsiu išankstinę ir niekuom nepagrįstą nuomonę, kurią apie jus susidariau.
www.sidabrostrele.lt Mercedes-Benz automobilių ir sunkvežimių remontas bei prekyba naujomis dalimis.
Edgis neprisijungęs   Cituoti