Citata:
Pradžioje rašė Edgis
Po to, kai užpildai sistemą nauju skysčiu, užvedi motorą, leidi padirbti 60s (bakelis su tepalu negali ištuštėti - įtrauks oro - pompai artėja mirtis. Jei lygis mažėja, tiesiog papildyk.) Sistema nusiorina pati. Užgesini motorą. Tada nulenki reguliatoriaus rankeną kaip parodyta ir palieki ją taip 60s. Tai leis sistemai galutinai nusiorinti.
Dabar grįžtam prie vairo stiprintuvo siurblio. Atsuki tik tas šlangas, kurios eina į vairo kolonėlę. Vairą sukinėti tik IŠJUNGTU varikliu! Labai rekomenduoju pakelti priekinius ratus nuo žemės, nebent yra didelis noras bicepsą pakankinti 
|
HELP! reikia greito atsakymo
is vairo koloneles viena zarna keliauja i pompa, kita zarna telapas grizta i bakeli per filtriuka, taip? dar i ta kolonele ateina vienas vamzdelis is auto galo. Jis su kolonele jungiasi per gumine zarnele. Ta vamzdeli buvau numoves, is jo siek tiek istekejo tepalo ir per ta zarnele is vairo koloneles taip pat siek tiek istekejo pasukinejus ratus, dabar tas dvi zarnas kaip mokei sukisau i buteli, sukineju sukineju, bet niekas nebega, nors isiklausius kai sukineju ratus, lyg kazkoks garselis yra, kad skystis vaiksto.
Ar kazka blogai darau, ar daugiau jau to skyscio nebeisprasysiu lauk ir nebevarkt?
|