View Single Post
Old 2011-11-27, 22:02   #11
sozor
 
sozor's Avatar
 
Statusas: MB1 Narys
Užsiregistravo: 2011-09-16
Gyvenamoji Vieta: Šiauliai
Pranešimai: 91

sozor is on a distinguished road

Nusiųsti žinutę sozor per Skype™


Standartinis

Sveiki, susitvarkiau, pasirodo problema buvo paprasta - buvo nepriveržtas ratas, kaip ir sakė Edgis. O nepriveržtas jis buvo todėl, kad sriegio viduje buvo rūrelių ar kažko panašaus, todėl kad ir kaip gerai atrodė, kad rata gerai prisukau, servise atsukus 2 varžtus ratas pradėjo klibėt. Na tas buvo maždaug prieš porą savaičių, o dabar iškilo kita problema. Servise sukant ratą laukan, nulužo varžtas ( beveik pusiau ), ir pusė varžto liko rato stebulėje. Na vyrai sakė kad nieko tokio, kad jie ir ant 3 varžtu važinėja ir nieko, bet man vakar, sukant staigiai i dešine, nulūžo dar vienas varžtas Taigi dabar priekinis kairinis ratas ant 3 varžtų likęs. Klausimas, kaip tuos du nulūžusius varžtus pašalint iš ten (kažkas yra sakęs kad įmanoma pergrežti ar kažkas panašaus), o gal neverta gaišti ir pikti naują stebulę ? Jai kam iškiltų klausimas, kodėl nulūžo tas varžtas, aš manau todėl, kad nebuvo ratų centruočių (ratlankio skylė didesnė negu turėtų būti) nes ratų varžtus prisuko stipriai, su tuo "pistoletu".

__________________
MB 96 S202 250TD
sozor neprisijungęs   Cituoti