View Single Post
Old 2011-11-28, 09:05   #13
ldalius
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-05-27
Gyvenamoji Vieta: Panevėžys
Pranešimai: 6,370

ldalius is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė sozor View Post
Sveiki, susitvarkiau, pasirodo problema buvo paprasta - buvo nepriveržtas ratas, kaip ir sakė Edgis. O nepriveržtas jis buvo todėl, kad sriegio viduje buvo rūrelių ar kažko panašaus, todėl kad ir kaip gerai atrodė, kad rata gerai prisukau, servise atsukus 2 varžtus ratas pradėjo klibėt. Na tas buvo maždaug prieš porą savaičių, o dabar iškilo kita problema. Servise sukant ratą laukan, nulužo varžtas ( beveik pusiau ), ir pusė varžto liko rato stebulėje. Na vyrai sakė kad nieko tokio, kad jie ir ant 3 varžtu važinėja ir nieko, bet man vakar, sukant staigiai i dešine, nulūžo dar vienas varžtas Taigi dabar priekinis kairinis ratas ant 3 varžtų likęs. Klausimas, kaip tuos du nulūžusius varžtus pašalint iš ten (kažkas yra sakęs kad įmanoma pergrežti ar kažkas panašaus), o gal neverta gaišti ir pikti naują stebulę ? Jai kam iškiltų klausimas, kodėl nulūžo tas varžtas, aš manau todėl, kad nebuvo ratų centruočių (ratlankio skylė didesnė negu turėtų būti) nes ratų varžtus prisuko stipriai, su tuo "pistoletu".
na brolyti pats ir prisidirbai bėdų ant savo galvos.
1. Važinėji ratais be centravimo žiedų su didesne skyle ratlankiuose
2. Buvo nedaveržti varžtai, ko pasekoje juos gerokai paplakė
3. Paplakti varžtai buvo prievartaujami pneumatiniu suktuvu
4. Pasirinkai gerus meistrus - gali važinėti ir su 2 varžtais. O koks skirtumas ar 5 ar 2 ratą laikys, visvien prisuktas
5. Labai abejoju ar pas tave po surūdyjusių varžtų prievartavimo pneumatiniu dar yra likę sveiki sriegiai senoje stebulėje. be to geriausiu atveju, tuos dabar likusius tris sveikus varžtus jau gali irgi mest per tvorą


Paskutinį kartą redagavo ldalius; 2011-11-28 09:15 val.
ldalius neprisijungęs   Cituoti