Citata:
Pradžioje rašė pukis
Geriau nepirk kompresoriaus, nes jie pakankamai triukšmingai veikia ir ekonomija neblizga, nors traukia pakenčiamai, tačiau jų daugiausia ir jie yra pigiausi, šiaip reikėtų būtinai žiūręti
benziną (V6) tai nors arklių ir nežymiai daugiau, bet patikėk visia kita mašina (aišku bus brangiau) nesivaikyk avantgarde komplektacijos, nes ji klaidingai tapatinama su topine komplektacija, o iš tiesų naujo kainoj turi standarte ksenonus ir ant ksenonų kainos brangesnė už elegance komplektacija, taip pat avantgarde standarte turi apie 23mm žemesnę važiuokle, (nors tiksliai nepamenu, berods nuo 2000m facelifto, avantgarde turi nepakietinta, o standartinę važiuoklę - kartoju nepamenu) tai nėra pliusas, jei nesi aštrus raižytojas.
dėl kompresoriaus variklio garso - malonu patriukšmauti mieste prie sankryžos ar pan., bet važiuojant į Palangą -patikėk nusibos.
Tai neliečia naujo kartos 180k ir 200k variklių su tiesioginiu įpurškimu, ten visai kita istorija.
Aš pats turiu 1998m C200K itališką variantą kuris turi 192a.j. vietoj įprastinių 163a.j., taigi plius minus žinau ką sakau apie kompresorius.
Taigi reikėtų ieškoti CLK320Elegance arba  ) 55AMG
sėkmės, jei reikia tų metų MB tech. duomenų rašyk atsiųsiu
|
hm mat kaip, tai kompresorius kaip ir joks malonumas patampa, butent del garso, aisku jei esi megejes garso tai gal ir smagu, bet galima speti, kad ilgainiui tas kenkia maloniam vairavimui MB. O kaip del kuro sanaudu? speju kad panasiai galetu imti?  (as apie 320 ir 200 Comp. E55 viskas aisku  )
O kaip pacio C200K ar nebutu verciau koki 2,8 mastyti? Gal kas galvoja apie panasu kaip tavo varianta, i ka tokiu atveju atkreipti demesi, kuri geriau rinktis?
|