Toks įspūdis, kad autorius turi geresnę kvalifikaciją negu visi MB w220 pakabos autoriai kartu sudėjus, tuo labiau, kad airmatic sistema nebuvo pašalinta iki dabartinių modelių. Poelgis su S klase man primena ką tik išsilaikiusių teises kelių erelių BMW 3, Golf 3, arba CIVIC "street race tuning" tobulinimus. Kaip jau kažkas minėjo, kad jeigu nori pažeminti reikėjo dėti reguliuojamas traukes, bet kam iš 2000m vieno geriausių limuzinų daryti prailgintą PASSAT tai neaišku. Jeigu tokia perspektyva, tai siūlyčiau neatmesti ir mechaninės pavarų dėžės(nuo kokio nors seno modelio), rankomis stumdomų sėdynių nuo w124, irklų langams, priekabos kablio bei 2-3L dyzelinio (aišku be turbinos) motoro. Tobulumui ribų nėra... bet galima įdėjų pasisemti iš čia: http://mb1.lt/showthread.php?t=73
|