esu pas vieną klijentą matęs tokį rusų gamybos čiudą sumontuotą kaip antifrizo termosą. Ten montuojasi automobilyje papildomas 10 litrų termosas, kuris yra sujungiamas su variklio aušinimo sistema, turi atskirą cirkuliacinį siurbliuką ir šlangų uždarymo-atidarymo vožtuvus. Jo veikimo principas yra, kad ryte atsisėdai į mašiną, ijungi siurbliuką ir termose esantis šiltas antifrizas paduodamas į variklio sistemą Tas termosas jei buvo antifrizas tarkim 80 laipsnių yra išlaikomas panašios temperatūros apie 6-8 valandas. Vienas minusas sakė yra to termoso, kad kai nori vakare užgesint mašiną ji turi būti pilnai pasiekusi darbinę skysčio temperatūrą, bet kad visą sistemą su papildomu 10 litrų užkaitinti iki 80 temperatūros, sakė reik gerokai duot varikliui apkrovą kad tokį kiekį užkaitintų.
|