prikelsiu topika
Neseniai remontavau deze, karts nuo karto esant siltam varikliui galinis begis jungdavosi ne is karto, reikedavo palaukt sekunde, dvi, jau ruosiausi i servisa ir stai gerai susilus galinis begis pradejo neisijungt visai. Taigi masina atiduota geram automatu meistrui ir po 2 dienu atsiimta, keite tokias dalis (prasiau parasyt sarasiuka pakeistu daliu): reverso sankaba, manzetai, stumuoklis, teflonai, 3 begio manzetai, lekste reverso, tarpine siurblio ir dugno. Taipogi pakeisti tepalai ir filtras. Nepaminejau, kad dar ant salto siek tiek buksavo is antro i trecia begi, tai vat ir sita problema issisprende, dabar deze dirba labai graziai, likau patenkintas

Jei kam reikes, galiu atsiust numeriuka meistro Vilniuje, tvarko lyg ir visus automatus, dirba pats ant saves, del to kainos nesikandzioja.
Ziurejau pakaba, pakeite galinio stabilniko gumas, visa kita OK.
Dar anksciau pagaliau susiruosiau ispjaut katalizatorius, ivirino vietoj ju du rezonatorius. Garsas praktishkai nepakito bei pagerejo trauka.
Pries ziema nuveziau savo R17 AMG nusmeliuot ir nudazyt milteliniu budu standartine sidabrine spalva, normaliai gavosi, spalva gal tik kiek pertamsi, kita kart dazyciau paprastu budu, nes milteliniu man blizgesio permazai kazhkaip

bet kaip zieminukams tai sueis.
Iki pilnos laimes dar reiketu pakeist prietaisu skydeli, nes po vasarinio bum nesuka odometras, nei virsutinis, nei apatinis. Gal kas isivaizduoja ar ji toki imanoma pataisyt ir jei taip kas tuo uzsiima? Vilniaus shrotose skydeliai yra tik nuo anglu..
Tiek ziniu