Citata:
Pradžioje rašė Finalfour
Be abejo. Man juokinga, kai zmogus autopliuse randa W211 uz 20 k litu ir klausia ar verta. Net nuorodos atsidaryt nereikia, kad pasakytum kad ten lavonas balzamuotas. Kazin kodel tokiu paciu metu, tokios pat komplektacijos vienas w211 kainuoja 28 k litu, kitas 40 k litu? Tik del to kad pardavejas lupikas ir nuo realybes atirtukes? Anaiptol. Turiu drauga perekupa, matau ir papasakoja jis, kas per lietuvisko turginio/autopliusinio autoverslo grozybes.
O kolegai ieskanciam w211 - patarciau nespjauti i benzina/dujos varianta, nes gausi maziau nujota auto, su mazesne rida, mazesne kaina, naujesniu metu uz ta pacia kaina, maziau nuknistu salonu, mazesnemis remonto islaidomis (salyginai), bei pigesni vaziavima ir mazesnes problemas ziema (benzas labiau atleis apsileidima nei dyzelis ziemos metu). VAziuosi tyliai ir nemarmesi. Beja, girdejai kaip marma 220 cdi?  Kolegos apple 320 marma tikrai tyliau, deka 6 kausu. Bet ne taip tylai kaip benzas aisku. Prarasi atsargini rata, gausi kas 15 tukst km apsilankyt pas dujinkus filtriuku keitimui. Na, bet kiekvienam rinktis, pas kiekviena savi kriterijai. As asmeniskai buciau rades tokios bukles dyzeli kaip kad savo benza - buciau emes nesiparindamas. Auto tiesa sakant reikia rinktis pagal bukle, o ne pagal kuro tipa, ar aklai laikytis naujesniu metu.
|
benzas gerai ,jau minejau sutinku su siuo teiginiu, bet as ieskosiu uzsieni pas vokiecius ar prancuzus ,nedarysiu biznio lietuvaiciam  O tose salyse ,jei zinot benzai atvynioje irgi daug kilometru, nes yra ivairiu kompensaciju tam kurui, aisku procentas su geresne rida didesnis nei dyzeliu,bet vistiek nedomina.
|