Citata:
Pradžioje rašė Arturas
Įdomu yra tai, kad galinį bėgį remontavau, kaip ir MB140, Vanix, tautvis, reiškia rida +- panaši mūsų visų. Ir meistrai sakė kad dėžė remontuojama pirmą kartą.
|
Geros tos senos 4 begiu dezes, manishke irgi pirma karta gyvenime (lyg ir) remontuota buvo. Rida dabar 250k (nesukta  ) O del tu bedu su elektra, kurias vardinai, tai tipines W140 problemos. Del to kompresoriaus varikliuko po galine sedyne, kai pirkau pardavejas remontavo ji ir pavazinejo tik puse metu, po to jau as remontavau pas ta pati meistra, uzlinko vel, nes nesandari sistema buvo, leido ora pro vienos dureles spyna, pumpavo ora praktishkai pastoviai, del to ir uzlinko. Tai jauciu pas tave pro kazhkur irgi leidzia ora, nuvaziuok pas Rima, jie turi iranga nustatyt pro kur leidzia ora. Pritraukeju kompresoriu galima sureguliuot, kad sudirbtu siek tiek trumpiau ir dirbs dar labai ilgai. Klimos bloka keiciau nes pirkau masina jau su sugedusiu, irgi tipinis gedimas kaip ir. Shiaip iki idealumo galima atvest, ne toki dideli kosmosa kainuoja
Tesiog nereikia noret is senos jau keliu savininku normaliai pavazinetos masinos stebuklu, jai jau perki tokia tai reikia buti pasiruosusiam, kad kazhkam nelaiku kaip visada ateis galas ir reikes remontuot.
Citata:
Pradžioje rašė glutaminas
kuri nerudytu nera, bet kai pamatai nedauzta 5 metu mersa kuris jau puva po truputi, tai aisku lengviausiai apkaltinti kelininkus, barstancius druska, lietuvos klimata, brokuota masinu partija, ar net kubiliu.. 
|
5 metu mersas manau tikrai nerudys net ir ekspluatuojant vien tik per druskas, greiciausiai matei nekokybishkai dazyta koki.
Kaip dabar nzn, bet visai neseniai mersas duodavo 30 metu garantija nuo korozijos.
__________________
'04 MB С55 AMG
Paskutinį kartą redagavo vanix; 2012-01-09 01:13 val.
|