Citata:
Pradžioje rašė Edgis
Dėl atskiros temos, tai palaukim truputį, jei atsiras daugiau postų, tai atskirsiu tada. 
Turėjau, važinėjau ir džiaugiausi 4matic, tiesa W124, bet sistema pas W210 panaši, kainos irgi.
Preikis: amortizatorius (1vnt.) 650Lt, sailentblokai (girgždukai  ) 350Lt viena pusė, spyruoklės berods po 300Lt naujos (devėtos vos ne tokia pat kaina), priekinio guolio remkomplektas apie 300Lt vienai pusei, granatos guma apie 200Lt. Šakės skiriasi, šarnyrai skiriasi (nors 4 matic jie įdomūs, primena Golfo šarnyrus, nes tvirtinami 3 varžtais iš apačios).
Jei tik pakabos klausimas būtų, tai nieko baisiai sudėtingo nematau, kainos kandžiojasi kiek, bet padarius gerai, tai nebūtų dažna investicija. Kas kita yra mechaninė dalis, dėžė skiriasi, variklio apačia kitokia, naudojama paskirstymo dėžė ir dar elektros padaugėja, visgi apie W210 kalbame
Aš visai norėčiau 4matic vėl, bet tik W124 ir tik savaitgaliams žiemą arba šašlykams vasarą
Kaip atrodo 4matic W124 sistema gali pažiūrėti čia: http://www.mb1.lt/showthread.php?t=6289
|
aciu uz info
manau mano nuziureto 4matico savininkas vare masina kol vaziavo, o dabar atejo laikas remontuoti, todel nutare parduoti, nes remontui reikes keliu tukstanciu...
Edgi, gal esi mates ta 210 Siauliuose?
|