Citata:
Pradžioje rašė ldalius
inžinieriai nėra kvaili ir ne miltų fabrike konstruojami automobiliai.
tavo paminėtas kelių pakaitinimo-pašildymo žvakių variantas yra naudojamas ne viename automobilių pramonės modelyje, tačiau turi ir vieną didelį minusą - tos žvakės ima nemažą kiekį elektros srovės, kuri sudaro papildomą apkrovą generatoriui, įtampos kritimą automobilio el dalyje (dažnai tų kelių dešimtųjų volto trūksta akumuliatoriaus užkrovimui važinėjant trumpais atstumais) ir dėl papildomos apkrovos generatoriui didėja jo elektros lauko pasipriešinimas, ko pasekoje variklis vartoja daugiau degalų.
O šitas vandeniu aušinamas generatorius turi labai teigiamą savybę - generatoriaus darbo metu išsiskirianti šiluma papildomai atiduodama variklio aušinimo sistemai ir tas dalykas nekainuoja nei papildomomis kuro sąnaudomis, nei sumažėjusia įtampa visoje el grandinėje, nei padidinta apkrova pačiam generatoriui.
Aišku mano galva būt pigiausias ir efektyviausias aušinimo skysčio papildomas šildymas nuo išmetimo sistemos tarkim nuo išmetimo kolektoriaus arba pirmo pusės metro išmetimo vamzdžio kur išeina iš kolektoriaus ar turbinos. Bet kažkodėl tokio varianto dar matęs nesu, nes ko gero tas dalykas būt visiškai neamžinas, nes nuo didelio temperatūrų skirtumo, ko gero jau po metų pradėtų išmetimo dujos eiti į aušinimo sistemą
O kad mašinoms, kurios jau seniai pabaigę garantijos periodą ir prabėgusioms kelis kart daugiau nei reikėtų tokie mazgai pradeda kelt rūpesčius, tai visai yra normalu, nes nieko nėra amžino apart kelių remonto.
Turi seną mašiną - papildomai mokėk už remontus
|
o tu pagalvok apie masinas kurios buvo gaminamos pries 20 metu, kodel inzinieriams buvo svarbesni kitokie prioritetai? is kur masinos uzsitarnavo savo vardus prekinio zenklo? toks vaizdas, kad gamintojai griauna tai ka sukure per eile metu....
|