Citata:
Pradžioje rašė juozavas
Gal benzas tik atleidžia didesnius lepsusus, bet tai nereikia sakyt kad "dyzeliai, kaip apskritai tokia rūšis variklių, yra nepatikimi".
|
Butent. Priziurimi visi auto patikimi, benzas, dyzelis, ar raketinis kreiseris  Esme dyzeliu tik ta, kad apleistas dyzelis baudzia daug labiau nei apleistas benzas. O kadangi zmones nera idealus, jie daro klaidas, ir daugiau ar maziau netinkamai pasirupina savo auto. Ir to nesirupinimo klaidas benzas atleis kiek lengviau. Va ir visas atsakymas i benzas vs. dyzelis. Fleima
Citata:
Pradžioje rašė pauliukas
O kas i pacia tema. Tai mano toks pamastymas, negali but, kad katalyzas uzsikimsineja po truputi, to pasekoje sumazejes pralaidumas ir jame uzsistovi dregme, kuri per nakti uzsala? 
|
Visai gali buti. Bet pjauti lauk katalyzo nesinori, vien del spejimo. Juolab, kad ir si ryta, turniskese, prie -25, uzsikuriau be problemu. O ir pinigu nera ieskoti problemos, kuria aptikti ne taip paprasta. Juolab, Techo patarimas veikia, reikia duot masinai daugiau pavazineti, o ne po 5 km i diena. Juolab, kad jo praktikoje jau buve ne viena problema su apynaujais w211, del katalyzu. Nezinau, gal konstrukciniai ypatumai, ar kas, bet sis auto ypatingai baudzia trumpu atstumu megejus ir tiek. Matytumet, kokie keiekiai baltu dumu verciasi is mano duslintuvo kai variklis tik susyla... Kondensatas kaip velnias garuoja. O gerai pragazavus, gerai pralakscius pusdieni, tu dumu pasidaro tiek pat, kiek ir pas kitas aplinkines auto. Nes isipucia/isgaruoja lauk tas kondensatas. Zodziu, tai kol kas logiskiausia versija, o jos tikrinimui laboratorinemis/serviso salygomis nera atliekamu litu
__________________
Ex Mercedes-Benz W211 E320. Šiuo metu - KIA Optima GT 2.0 T-GDI 180 kw.
- Kas yra pateikta be įrodymų, gali būti atmesta be įrodymų.
Ch. Hitchens.
|