Pirmiausiai tai reikėtų pagalvot apie tai ,kad jei mašina nešyla ,tai problema aušinimo sistemoj ir dažniausiai termostate . Aišku kai lauke -25 tai mašina šils ilgiau ... Gal ir galima užkišinėt kartoną ir dengt radiatorių ,bet tada jau nepamiršk stebėt temperatūrą ...
Kitas variantas uždengti ne visą radiatirių ,o tik dalį jo ir pažiūrėt ,kas vyksta ,jei kaista bandyt atidengt ,jei ne - bandyt uždengt dar didesnę jo dalį . MB bėda gal tame ,kad daugumos jų grotelės pakankamai laidžios orui ,tai ir aušinimas geresnis gaunasi ,o šaltu oru gal net per daug to oro gauna . Kitose mašinose orą aušinimui pasiima ,per buferių angas ir pan. tai ten situacija kitokia . Dėl užsidegimo ,tai jei sugebėsi užkišti taip, kad sustabdytų ventiliatoriu ,o mašina užkais iki ventiliatorių sudirbimo temp. tai gal (gal) ir yra tikimybė ,kad nesudegs koks saugiklis ar kas - nu bet čia teorija . Praktika yra ta ,kad labai daug mašinų buvo daužtos ir jei kėbulų defektus galima matyt kaip meistrai sutvarkė - tai elektrinės dalies remontą puikiai paslepia izoliacija ir nieko ten nepamatysi . O dega mašinos dažniausiai dėl elektrinės dalies gadimų arba dėl nekokybiško remonto atlikimo .
|