Citata:
Pradžioje rašė dibonas
Tau taip atrodo tik todel,kad pas galinga dyzelini varikli didelis sukimo momentas. Konkreciai pas phaetona 5.0tdi 790nm. (pas cl500 460nm) Bet CL traukia tikrai zymiai geriau ir isibegeja iki 100km/h greiciau,nei ant vienos sekundes 
Aisku cia daugkas priklauso nuo abieju masinu bukles, tarpines kuri sedi tarp vairo ir sedynes, bei kitu faktoriu. Bet oficialus skaiciai butent tokie.
|
dibonas, nu as juk neprasiau paaiskinti kodel man traukia faeton geriau, as pats zinau, bet su tavim ne del visko sutinku 
Visu pirma, turejau cl500 pats ir nemazai vazinejau, faetona turejo artimas draugas, labai daznai tekdavo man su juo vazineti.. Ne tik del sukimo momento dyzelis traukia.. traukia ir del to, jog turi dvi turbinas, ir butent kai jos uzsipucia, tada priglundi prie sedynes.. o benzas tiesiog visa savo apsisukimu diapozona traukia vienodai daug maz.
O kad cl500 isibegi zymiai greiciau iki 100, tai as nezinau kas tau reiskia zymiai greiciau  siaip cl500 100 ima per 6.5sec, o faetona v10 per 6.9. Tai jei nera net puse sekundes, as manau ats skirtumas yra juokingas.. Papuls cl'ui zvyriuko,ar asfaltas bus dregnas ir ziurek jau lygia eini..
|