View Single Post
Old 2012-02-23, 21:10   #8
Mantas MB
 
Mantas MB's Avatar
 
Statusas: Naujasis MB1 Narys
Užsiregistravo: 2012-02-19
Gyvenamoji Vieta: silute
Pranešimai: 27

Mantas MB is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė BLEIDAS View Post
Vienu cilindru butu daugiau, butu idealu Kas liecia kaina, tai dar anksti kalbet, pasakysiu ja kas galutiniam variante gausis, nes matau, kad investuot tikrai yra kur
Vnz, isanalizaves w211 rinka padariau isvadas, kad w211 nupirkt benzininiu varikliu beveik neimanoma arba reikia i paieskas ideti tikrai daug pastangu, nes Lietuvoje 80% parduodamu variantu yra su dyzeliniais motorais. O is tu likusiu 20% gal tik 10%, kuriuos verta ziureti, nes kiti 10% yra leisgyviai arba kaina ju gerokai virsijanti maksimalu biudzeta. Tarkim 3.2l ar 5.0l motoru w211 kainos prasideda nuo 9k euru + 1k euru iskart meti duju irangai, kada dyzeliniu motoru panasaus stovio gali nupirk uz 8k del dideles pasiulos. Istikro nezinau kaip cia gaunasi, kad pas mus nera verto demesio benzininio varianto - arba ju i Lietuva neveza, arba jei atveza, tai kazkas greitai isgraibsto. O jei koks islenda pardavime, tai kaina didele arba nujotas kaip dyzelis. Padariau isvada, kad norint nebrangia nusipirktii padoru E320 arba E500 tektu jo ieskoti tikrai ne Lietuvoje ir nemaza laiko tarpa. Todel zmogus esi priverstas pirkti dyzelini varianta nori tu to ar ne
i lietuva benzinu nelabai kas veza as pats varydavau masinas bet tik dyzelius , turejau pora benzinu ir jos rusai nupirko , o cia kur as gyvenu DE vieni benzinai galiu gera gauti , bet dyzeliu beveik neimanoma ir nezinau kodel taip

Mantas MB neprisijungęs   Cituoti