Citata:
Pradžioje rašė Hunter
Didziausia beda daro ne kanistrai, o tai kad vietoje dyzelio yra pilamas krosniu kuras, o parduodamas kaip dyzelis. Daugelis jau senai nesinaudoja rudziu pilnais metaliniais kanistrais, tam yra skaidrus plastikiniai 
O ir kuriasi masina ir prie -28 su baltarusisku taip pat kaip is Nestes
2.2 pries 3.2 jeigu uztenka galios turi privaluma kad -2 purkstukai, -2zvakes, -2L tepalu, -3L sanaudu 100km, o skaiciavimas labai paprastas tada pasidaro, o ir ~100kw nera taip mazai
|
Ir + daug didesnis traktorinis garsas, nepamirstam. Nes 6 kausu dyzelis daug maloniau dirba nei 4. Jei aisku apskritai galima izvelgti kazka malonaus tame marmejime, bet cia jau mano asm. nuomone, i ja reaguoti nereikia 
Ai, ir primeskim, kad 220 cdi bus dazniausiai visiskai tustutis palyginus su galingesniu motoru auto.
__________________
Ex Mercedes-Benz W211 E320. Šiuo metu - KIA Optima GT 2.0 T-GDI 180 kw.
- Kas yra pateikta be įrodymų, gali būti atmesta be įrodymų.
Ch. Hitchens.
|