Citata:
Pradžioje rašė juozavas
Jei važiuosi - pranešk, tik mano "mersiukas" ilgas universalas, tai kaži kiek ten pilt reikės  už tokias kainas tai tikrai keliese mestis reikia. Ant mašynkos jau su uošviu mesiuos, o su forumiečiais jei išdegtų meetuką kokį padaryt, tai ir medžiagos ženkliai atpigtų  O tos pagalvėlės ne vienkartinės tikiuosi? Ir dar, kaip suprast su lako šveitimu? Man kaip aiškino toj krautuvėj, tai pirma pervarai viską "žemais apsukais" (iš šito žvengiau) su stambesne pasta, paskui su smulkesne, ir tik tada vaškuoji.
|
zemais apsukais
Ta prasme, jei yra pabraizymu, naujai dazytu vietu, dulkiu lake ir pan, - tada reikia sveisti laka pries poliruojant (as tai visada pasiausiu laka, nes daug geresnis efektas gaunasi).
Poliravimo eiga tai kaip ir pats minejai: mazais apsukais itrini pasta po truputi greitindamas apsukas ir sildydamas laka, svarbiausia nelaikyk vienoj vietoj, nes iskart gali uzdeginti laka.
Jei dar nori ir vaskuoti, tai patarciau vaskuoti kiekviena detale atskirai iskart nupoliravus (ant silto lako), pries tai nuvalius detale spec servetele polirolio likuciams nuvalyti (ja irgi gausi auto-dazu parduotuvej). Vaskavimo pada imk kuo didesnio diametro ir kuo svelnesni. Vaskuojant apsukos turi buti i didziaja puse.
Ir vasko ir polirolio tikrai yra pilstomu, dazniausiai buna parduotuvese kur gamina auto dazus pagal koda. Na pvz: (tikrai manau kad pilsto)
http://www.atradau.lt/imone/duomenys/daviauto/1065882
Rimtos firmos tau patars rinktis TIK 3M, neklausyk ka turginiai kalba.
__________________
A208
|