Citata:
Pradžioje rašė juozavas
Kadangi leidžiami neplatūs lyriniai nukrypimai, tai taip papostringaut noriu - aš irgi po truputį ieškausi ratų savo universalui. Didesni/platsni didina kuro sąnaudas, ir mažina komfortą. 2,5 dyzelis ne ta mašina, kad skaičiuotum stabdymo koeficientus, ar kad reiktų sportiškai gero sukibimo posūkiuose. Kai sėdžiu viduj, ratų gi nematau. Tai kokius teigiamus skirtumus mato kiti, ar tie ratai r15/r16, kaip numato gamintojas, ar kokie r18? Rato funkcija perduot transmisijos jėgą, kad judėtų mašina, o čia padaromas kažkoks kultas, kuo didesnius užsidėt. Aišku daugelis užsipulsit, ir aš sutinku - geri ratai priduoda grožio, bet kodėl geri negali būt originalūs? Negi kelis metus dirbdami inžinierių ir dizainerių komanda neišieško geriausio sprendimo, dizaino/technikos santykio?
|
nesamone, tingiu aiskint kodel. lygini 2,5 su s500...
|