Citata:
Pradžioje rašė juozavas
Kadangi leidžiami neplatūs lyriniai nukrypimai, tai taip papostringaut noriu - aš irgi po truputį ieškausi ratų savo universalui. Didesni/platsni didina kuro sąnaudas, ir mažina komfortą. 2,5 dyzelis ne ta mašina, kad skaičiuotum stabdymo koeficientus, ar kad reiktų sportiškai gero sukibimo posūkiuose. Kai sėdžiu viduj, ratų gi nematau. Tai kokius teigiamus skirtumus mato kiti, ar tie ratai r15/r16, kaip numato gamintojas, ar kokie r18? Rato funkcija perduot transmisijos jėgą, kad judėtų mašina, o čia padaromas kažkoks kultas, kuo didesnius užsidėt. Aišku daugelis užsipulsit, ir aš sutinku - geri ratai priduoda grožio, bet kodėl geri negali būt originalūs? Negi kelis metus dirbdami inžinierių ir dizainerių komanda neišieško geriausio sprendimo, dizaino/technikos santykio?
|
yra žmonės kurie sportuoja ir yra kurie ne, ta prasme vieniem rūpi jų išvaizda, kitiem ne. Ir nieks nesako, kad būtina sportuot, kad gerai atrodyt.Ir tą "gerai" atrodymą kiekvienas supranta kitaip. žmogus taip sutvertas, kad nesportuojant nebūsi raumeningas. visi tie tampymaisi štanginėj, širdžiai nėra naudinga, taip pat yra ir su mašinos ratais, r18 kenkia labiau pakabai, bet atrodo daug geriau. nieks nesako, kad originalūs yra blogai, tiesiog kiekvienas atsirenka kas jam reikalinga, o čia forume manau daugumai žmonių mašina nėra tik daigtas nuvažiuot iš taško A į tašką B, todėl ir vyrauja tokia mada, kad reikia didesnių gražesnių ratų.
|