Citata:
Pradžioje rašė G1ra
Susidūriau su problema spėju, kad greičių dėžės, niekas nei patvirtinti nei paneigti negali, gal jūs busite susidūrę?
MB w 211 2.7 jau kai pirkau automobili pastebėjau kelias bėdas tai:
perjungiant bėgi apsukos nukrenta iki 1000apsukų (jaučiasi kad nesupranta kada permušti bėgi) ir per mašina pereina tokia kai vibracija(lig apsukų per mažai), kaip su tarka kas po dugnu pravarytu.
O ir važiuojant pastoviu greičiu pulsuodavo apsukos.
Na viskas buvo kaip ir aišku - PUSLĖ.
Pakeitė, tiksliau restauravo, pulsavimas dingo o ta vibracija perjunginėjant bėgius tik aštrėja ir aštrėja.Klaidų jokiu nemeta ir bėgius neskaitant tos vibracijos kuri jaučiasi lig po pedalais butu mušinėja labai gerai,dėžę nuėmus tepalai gražus buvo.
Girdėjau, kad keičiant dėžę ja pririšti kažkaip reikia, bet čia nieko nekeiti tik restauravo.
O ir tas kas restauravo sako kad čia tikrai ne puslės bėda 
Gal turit kas minčių nuo ko pradėti ?  nesiūlant naujos dėžės iš silberio pirkti 
|
Į pavarų dėžę pribėgo antifryzo, dežei kaput  ta vibracija tik stipres ir stipres, kol viena diena dėžė numirs galutinai. Ieškokis rimto dėžių meistro, nes tokie, kurie moka tik tepalus pakeisti, tai nepadės.
__________________
A208 CLK430 AMG
Tesla M3
Octavia RS
_______________
EX:
W164 ML350 CDI
W215 CL500
W211 E320 CDI
W203 C270 CDI
|