Citata:
Pradžioje rašė Exclusive_
nenorėjau kurti naujos temos. pas mane 1.8 duja. viskas sureguliuota, čiki piki. tik bėda yra - kai varklis pakaista iki 90, pradeda pulsuoti apsukos, krenta iki 600aps./min; kartais užgesta. dujininkas sureguliavo dujas, viskas lyg ir normaliai, bet po laiko vėl tas patsai... ant benzo taipogi pulsuoja apsukos, krenta iki 500,400 aps./min. skelndė nedeformuota, guma nesudraskyta, žvaikikės geros, žvaklaidžiai nauji. dujininkas sako, kad yra laisvų apsukų reguliatorius ar kaip jį ten pavadino. sako jį reiktų pašalnti ir būtų gerai. (nepykit, gal netaip išgirdau) tad kame gali būti šaknys?
|
Jeigu taikant CE200 variklio principa, kuris yra gana panasus  , tai manau lasivu sukiu reguliatoriaus skende uzstrigus yra , ir tiesiog ji ikaitus per mazai atidaro ir tau pulsuoja, man budavo tai ant salto variklio taip  .
Galima apgauti ta reguliatoriu, kuro misini suriebinus uzsikelia apsukos iki 1100, bet jokiu problemu 
O reguliarotiu arba kraba ieskosi ilgai ir nuobodziai
Tai tiek
__________________
http://www.mb1.lt/showthread.php?t=6733
Mercedes Benz CE200 [Ex] 
Mercedes Benz 220CE [Daily].
Mercedes Benz 300CE-24v [Work in progress]
www.neldis.lt
Pervežame krovinius iki 3t. visoje Lietuvoje.
-Krovininės dalies išmatavimai: 4,60m(ilgis) x 2,20m(plotis) x 2,30m(aukštis)
-Hidraulinis liftas (keliamoji galia iki 750kg)
Telpa 8 euro paletės.
Rašome sąskaitas faktūras.
Ieškome pastovių klientų.
8 656 88 68O.
Saulius
|