Čia apie Citroeno pakabą radau tokį aprašyma. Būtų neblogai ir apie stiprintuvus kažką panašaus, arba Airmatic pakabą.
Automobilio Citroen – XM aktyvioji hidropneumatinė pakaba
Automobilio Citroen – XM aktyviosios hidropneumatinės pakabos pagrindas – prie kiekvieno rato įrengtas hidropneumatinis tamprusis elementas, sudarytas iš sferinio hidropneumatinio rezervuaro (baliono), kurį elastinga diafragma dalina į dvi dalis. Prie baliono yra hidraulinis cilindras su slankiojančiu jame stūmokliu, kurio kotas sujungtas su ratų svirtimis. Suspaustos dujos balione veikia kaip spyruoklė.
Automobilio Citroen – XM pakaba veikia dviem rėžimais - ,,minkštu“ ir „kietu“ .
„Minkštuoju“ rėžimu pakaba veikia tada, kai į sistemą įjungiamas papildomas balionas su amortizatoriumi. „Kietuoju“ rėžimu – kai jie išjungiami. Pakabos kietumo reguliatorių valdo elektroninis blokas, kuris gauna signalus iš automobilio greičio, vairo pasukimo kampo, ratų greičio, akceleratoriaus padėties, slėgio stabdžių sistemoje, kėbulo posvyrio kampo daviklių.
Pagal elektrinio valdymo bloko komandas kietumo reguliatorius elektromagnetiniu vožtuvu įjungia trečiąjį papildomą balioną ir du hidroamortizatorius, taip parinkdamas kietesnį arba minkštesnį pakabos veikimo rėžimą.
„Minkštasis“ rėžimas: elektromagnetinis vožtuvas iš sistemoje esančio pagrindinio slėgio akumuliatoriaus praleidžia skystį į pakabos kietumo reguliatorių. Slėgis sistemoje lygus slėgiui pagrindiniame akumuliatoriuje. Reguliatoriaus sklandis sujungia tris hidropneumatinius balionus. Skystis gali tekėti iš pakabos hidrocilindrų į balionus per hidroamortizatorius ir atgal.
„Kietasis“ rėžimas: elektromagnetinis vožtuvas uždaras, kietumo reguliatoriaus vamzdeliai sujungti, skystis grįžta į baką. Slėgio nėra, o pakabos kietumo reguliatoriaus sklandis neleidžia skysčiui tekėti tarp pagringinio ir papildomo baliono.
__________________
учись студент
|