View Single Post
Old 2012-05-10, 10:29   #29
Finalfour
 
Finalfour's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-04-21
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 4,166

Finalfour will become famous soon enough



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė FUN500 View Post
visiskai ne taupimo sumetimais ta darau. turejau 4 masinas su automatais. nei vienoje nekeisdavau tepalu. vidaus degimo varyklio konstrukcijos destytojas ismoke viena auksine taisykle:
neieskok priezasties kodel varyklis sklandziai dirba!
tuo principu ir vadovaujausi. nesiruosiu kistis kol viskas yra gerai.
gi jus sarniru nekeiciate profilaktiskai, kas 20kkm. ir as neprigalvoju sau bereikalingu uzsiemimu. cia kazkam is neturejimo ka veikti vairo stiprintuvo skysti norisi keisti! kai man nera ka veikti dirbu savo darba, tikrai gaunasi daugiau naudos negu isgalvoti sau bereikalingus uzsiemimus.
Nepalyginami dalykai. Sarnyras ir APD tepalai. Sarnyra keiti kai pradeda klibeti. Tai ir pavaru dezei tepalus keisi kai jau bus amen? Tai kodel tada variklyje tepalus keiti? Juk irgi jis sklandziai dirba. Taigi cia TAS PATS! Gamintojas sako, kad reikia keisti variklyje tepalus kas 20 000 km ir pavaru dezeje kas 60 000. Tai kodel tu kvescionuoji mercedes inzinieiurs? Kodel vieno reikalavimo laikaisi, kito ne? Abudu identiskai svarbus. O su sarnyru pavyzdys nevykes.

__________________
Ex Mercedes-Benz W211 E320. Šiuo metu - KIA Optima GT 2.0 T-GDI 180 kw.
- Kas yra pateikta be įrodymų, gali būti atmesta be įrodymų.
Ch. Hitchens.
Finalfour neprisijungęs   Cituoti