Citata:
Pradžioje rašė Dreigas
Na, katik is meistriuku, tai naujienos tokios, kad patikrino man tepalo lygi ir mazdaug primete bukle, tai tepalo lygis geras, bukle atrodo irgi gera. Bet problema yra, pats meistriukas tiksliai nezino kas gali buti, o yra taip, kad pastariuoju metu daznai uzeina toks dalykas, kad atejus laikui perjungti pavara, automatas begi ismeta ir kazkiek laiko uzdelsia, lyg butu nuspausta sankaba ar ant laisvo gazintum (0.5-1s) ir tada tik ijungia pavara, tai gaunasi kartais toks nedidelis ir nemalonus truktelejimas... Tai visa tai lieka neaisku...
Kiti stebuklai irgi, kazkas barska pas mane masinoje vaziuojant per duobes. Pirma maniau, kad duslintuvas, nes buvo ausyte nukrimijus, tai pritvirtino, bet vistiek barska toliau, nuvariau pas pazystama, jis po duobe patikrino vaziuokle, pakeite kaire vairo trauke ir silentbloka, barskejimas liko, bande vel ieskoti bedos, bet neberado. Nuvariau pasitikrint vaziuokle i bosch centra, tai patikra praejo be problemu, isskyrus rado problemu su rankiniu stabdziu, viena puse blogai veikia, tai sako, ar cia siaip atvariai ar kazkas yra, sakau kad barska man ta masina, tai isedo ir kartu pravaziavom, sako kaip su arklio vezimu vaziuotum, varom ant stendo pasikelsim, pasikele, viska apejo po kelis kartus ir nieko nerado... Nei LT nejeme... Va cia irgi...
|
Apie tokia dezes problema yra diskutuota pavadinimu "722.6 dezes problema"
remontas apie 1000lt. Agresyviau paspaudus akseleratoriu kai perjungines taip pavara, turetu ismesti i laisva ir nebesijungti begiai kol neuzgesinsi motoro
Citata:
Pradžioje rašė Finalfour
Ziurek, jei variklyje nepakeisi tepalu, pajusi kazkur po 40 k. km, bet tada bus jau amen.
|
Po 40k km dar nieko nebus, tik kalens kompensatoriai (nes ir variklinis tepalas kai kuriose variklio dalyse naudojamas kaip hidraulinis skystis) - visgi 20k km keitimo intervalas, geriau tegu nekeicia koki 80-100k km, va tada bus idomiau
|