Tema: Aivaro 307D
View Single Post
Old 2012-05-16, 22:32   #12
Darvienas
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2012-04-25
Pranešimai: 710

Darvienas is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė Aivaras_Gdr View Post
Sveiki, forumiečiai. Gal atrodysiu čia kaip iš mėnulio iškritęs su savo mersiuku, bet kaip supratau čia apie visus Mercedes-Benz. Taigi, pradėsiu. Prieš 12 metų iš Danijos buvo parvarytas visiškai supuvęs Mercedes-Benz 307D. Šis vargšas turi 4 cilindrų 2.4l 66kW variklį su 4 bėgių greičių dėže. Taigi, tik parsivarius imtasi darbų. Viskas buvo išrinkta iki menkiausio varžtelio, restauruojamas kėbulas, važiuoklė, daromas variklio kapitalinis remontas. Darbai užtruko 2 metus dirbant kasdien. Gaila, kad neturiu nė vienos nuotraukos, kadangi viskas vyko labai seniai. Po remonto jau 12 metų TA pravažiuoja pirmu važiavimu, nes yra kruopščiai prižiūrimas tiek iš techninės tiek iš estetinės pusės (tėtis mechanikas, taipogi ačiū jam už automobilio kapitalinį). P.S. Estetika gal ir ne pati geriausia, bet visgi geriau negu kitų tokio modelio krovinukų. Ką gi, štai keletas nuotraukų iš seniau. Atsiprašau, kad kai kuriose nuotraukose nesiprausę ir nesusitvarkę. Paprasčiausiai nerandu laiko viską kaip reikiant sutvarkyti. Pažadu ne už ilgo, atšilus orams, susitvarkyti ir padaryti šiokią tokią fotosesiją.

Kol kas tiek. Ačiū už dėmesį mano darbiniam arkliukui.
P.S. Nedžiugina tik sąnaudos. Iki 12l dyzelino. Reikėtų 3.0l 5 cilindrų variklio, kad nereiktų jo prievartauti (kaip, kad šito).
Maladec Bet tai kai mersas super stovio. Sveikintinos pastangos ir kantrybė jūsų kad tokį modelį imti ir taip prikelti. Auto ir su istorija, ir su kaip sakoma dušia.

__________________

SE300 (3.2l B+G) 1992m.
Darvienas neprisijungęs   Cituoti