View Single Post
Old 2012-05-17, 12:24   #34
PetrasR
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2011-07-05
Pranešimai: 426

PetrasR is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė Finalfour View Post
Zodziu, nezinau kiek reali priezastis, nors skamba logiskai:
Siandien nuvariau i Rimo servisa. Tik pamates masina meistras sako, kad pas mane strigti cilindirukai negali, nes iki facelift jie yra plastikiniai, po facelift jie eina metalinai. Pasikele masina, viska apziurejo, ratai pakelus ant keltuvo sukosi laisviausiai be joko klynijimo. Tada meistras sako, "taip pas tave tos puses diskai kazkiek labiau ikaite, bet tikrai ne kritiskai ir tas skirtumas nedidelis, o taip yra todel, kad tu ko gero vazineji vienas, bagazineje atsarginis ratas irgi pastatytas vairyotojo puseje, tad naturalu, jog kompas stabdymo jega duoda siek tiek didense i ta masinos puse, kurioje yra didesne mase. Jei jau taip neramu, gali nuvaziuoti ant stabdziu stendo, bet as tau garantuoju, kad pas tave viskas tvarkoj. Jeigu grybautu sbc blokas ir nevienodai skirstytu stabdziu jega, tau jau seniai skydelyje pilna klaidu butu, nes sbc klaidos metamos eant menkiausiai priezasciai"
Nu, logiska, pagalvojau, nes tikrai ta netolygu stabdziu kaitima pastebejau vazinedamas vienas. Zodziu, gal ir tikrai slieku ieskau kur nereikia Tuo labiau, kad vaziuojant lygiu teisiu keliu, paleidus vaira ir nuspaudus stabdi, masina stoja kuo tiesiausiai..
Prie priezasciu kruveles dar gali prideti tai jog dazniausiai kelias buna su nuolydziu i desine (vandens nutekejimui) ir teoriskai (turbut) vaziuojant tokiu keliu kaire masinos puse turetu kazkiek stipriau stabdyti.

PetrasR neprisijungęs   Cituoti