Viska remontuoju pats, o ne kazkokiam Rimo servise, kuriame buvau viena karta ir tai nesugebejo pakeisti automato tepalu, nes deze buvo slapia ir bijojo atsukineti karteri. Aptarnavimui yra aiskus nurodymai kas kiek km, kokias medziagas naudoti, kokiais momentais uzverzineti varztus, kokius duomenis turi atitikti detales. Automobiliu keitimas cia ne prie ko, nepradedam gal grybauti.
Del issilavinimo automechanikos srityje, tai butu labai idomu pamatyti specialybe automechanikas/autosaltkalvis universitete arba kolegijoje. Mano manymu kam butu galima patiketi toki reikala, tai mechanikos inzinieriui, tik tokie zmones dazniausiai nesedi garaze/servise ir neremontuoja kitiems masinu, atstovybes - siek tiek kita kalba, bet daznas variantas ir ten (nekalbu apie kazkokia konkreciai).
Patarciau susimastyti kam patikite remontuoti savo automobili kurio verte daznai virs 30k lt, ar tik nebus taip kad tam, kuris mokykloje mokesi dvejetais ir po 10 klasiu buvo priverstas toliau eiti mokytis dvejetais i profesine mokykla. O dabar jis gali patarti kokius tepalus pilti, patarti, kad tepalu automate isvis geriau nekeisti ir t.t..
|