Ganz žiūriu nepabijojai imti 4,0 ltr dyzeliuko.. 
Kiek girdėjau ir nemažai prisiskaitęs čia komentarų apie tuos 4 ltr, .. labai lepūs jie yra, variklio remontas brungus gyvačiokas  ... pagrindinio diržo pakeitimas ten kažkaip įdomiai keičiasi (sudėtingai), ir kainikė graži .. ir šiaip kažkaip jie nevykę kiek žinau iš info, šiame psl  ... kad smagus - faktas, bet ... 
Nesidomėjai jais prieš pirkdamas šį gražuolis?
Aš pats dabar dairausi arba paskutinių metų w220 arba w221 ..
Su 4ltr varikliu žymiai geresnės komplektacijos eina - tas vilioja, bet pats variklis atbaido .. gal ten ne taip ir baisu viskas kaip atrodo ...
__________________
Buvo - 1990m w201, 2,0 benz.
Buvo - 1992m w124, 2,5 TD, 93 kw.
Buvo - 1994m. W124, 3.0 dyzelis, 100 kw.
Buvo - 2000 m. W210, E270 CDI, 125 kw.
Buvo - 2002 m. W210, E270 CDI, 120 kw.
Buvo - 2003 m. W211, E270 CDI, 130 kw.
Dabar - 2003 m. w414, Vaneo 1,7 CDI, 67 kw, darbinis arkliukas.
|