View Single Post
Old 2012-06-21, 11:32   #46
Finalfour
 
Finalfour's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-04-21
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 4,166

Finalfour will become famous soon enough



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė PetrasR View Post
O tu paziurek kaip 'lupa' vienas ir kitas variantas nuo 40 iki 70kmh, nuo zemu-vidutiniu iki vidutiniu-aukstesniu apsuku. Nes butent tokiame rezime yra vazinejama dazniausiai. Kad benza smaugiant iki raudono - jis vaziuos taip pat (nes turi tiek pat ag.) - taip ir turi buti. Bet sukimo momentas nauda duoda kai reikia spustelti cia ir dabar, nepermetant begio, prie vidutinio gazo paspaudimo, o ne draginant nuo nulio dugnais. Praktikoje dragini labai letai.

As kai sustoju prie sankryzos, variklio irgi visiskai nesigirdi. Ir priesingai negu pas benza, pas mane variklio garso nesigirdi ir vaziuojant ~160
Na, kai reikia cia ir dabar man kazkaip net malonu kai susizemina saiba ir pradeda lupt. Kazkaip nesusiduriau su situacija, kad neatsirastu galios kai jos reikia "cia ir dabar". Ir anokia cia beda jei jau reikia uzsukt iki red laino. Tas dalykas irgi turi savo zavesi beja
O del garso - na tik nereikia, as gal nesedejau dyzelyje? Prie sankryzos variklio nesigirdi? Juokauji? As ka pas apple nesedejau, o jis pas mane? Ir girdisi, ir vibruoja, ir fizikos desniu niekas nepakeite, dar joks dyzelis tylumu neprilygo benzui. O prie 160 pagrindinis triuksmo saltinis jau ne variklis beja O padangu ir kiti isores garsai. Aisku, merse ne civice sedet, bet...

__________________
Ex Mercedes-Benz W211 E320. Šiuo metu - KIA Optima GT 2.0 T-GDI 180 kw.
- Kas yra pateikta be įrodymų, gali būti atmesta be įrodymų.
Ch. Hitchens.
Finalfour neprisijungęs   Cituoti