Citata:
Pradžioje rašė Finalfour
Beja, patikslinsiu skaiciavimus apie 320 cdi vs.320 duja:
16 l. duju x 2.27 (kas antra degaline -15 cnt. duoda, as pilu alausoje) = 36.32
10 l. dyzelio x 4.30 (- 12 su nestes nuolaida) = 43
Duju irangos kaina seniausiai atsipirkusi. Jus kaina skaiciuodami darote klaida, kad iranga atsipirkineja amzinai. O kai ji atsiperka? O kai zmogus nusiperka auto jau su dujom? Jei iranga skaiciuojate, tai gal tada davai paskaiciuojam kiek dyzeline auto brangesne uz benzinine? Tad gal baigiam su nesamonigais duju irangos kainos skaiciavimais. Skaiciuojame sanaudas tik.
|
Neiskreipinek skaiciu. Pirmiausia tu pradedi taikyti nuolaidas, nors gi kalba ejo apie tai kad nuolaidu ir baltarusisko kuro neskaiciuojam? Nes duju nuolaida tavo didesne o dyzelio jau mazesne. Kas kur ka gali gauti 'pigiau' tai nera vidurkis, visiems zmonems. Kai kas vazineja su 1.9tdi kuris mieste ryja 7 litrus, tai cia ekonomija isviso i vienus vartus
Antra - kazkodel dyzeli imi 11 litru, nors tokiu paciu ramiu tempu kaip tavo, jis imtu 10 ar net maziau. Arba jeigu su 320 benzu vazinetum atitinkamai, tai butu 17/100 mieste
Tai istaisius tavo skaiciavimus gaunasi:
(Statoil'e o ne kaimo degalineje):
D - 4.46 x 10 = 44.6 (arba 49)
B - 2.41 x 16 = 38.5 (arba 41)
O duju iranga kaip taisykle zmones dazniausiai deda nes gamykloje ji nebuna ideta. Nori nenori turi ja skaiciuoti, ir as pateikiau 3 metu atsipirkimo perioda. Tai tie ~5Lt dar prisideda. Ir turim 49 vs 46.
Apie ilgesnes eksploatavimo islaidas nekalbam, nes nepaslaptis kad dujos ilgaamziskumo varikliui neprideda, ir ilgalaikeje perspektyvoje viskas darosi tik liudniau. Beto ir masinos nuvertejimas po gyvenimo su dujomis irgi buna kitas....
|